Translate

dijous, 7 de maig del 2020

RITUAL CELTA DE LA LLUNA PLENA


El ritual celta de la lluna plena és una cerimònia molt antiga que es duia a terme per la nit. Els celtes eren molt animistes i no concebien que els déus poguessin tenir formes humanes. Per això festejaven els fenòmens naturals que els envoltaven.

A cada LLUNA PLENA realitzaven un ritual de neteja per a l'esperit. Per deixar enrere les energies negatives acumulades i poder renovar-se. Connectant alhora amb el nostre costat femení representat per la lluna.

Aquest dijous, 7 DE MAIG serà l'última FULL MOON de l'any 2020, és el moment perfecte per deixar enrere tota la negativitat acumulada amb les crisis actuals i donar la benvinguda a una nova etapa amb nova energia positiva.

INGREDIENTS:

Espelmes per simbolitzar l'element foc (color al gust)
Fulles de llorer
Retolador indeleble
Llumins o flamisell
Una planta (opcional)

Es recomana, donat que el ritual ha de ser nocturn, un berenar-sopar dues o tres hores abans o bé sopar en acabar. El cos està més net i la ment més clara i receptiva. L'ambient ha de ser relaxat, amb el cos en calma, tranquil i concentrat, evitant interrupcions o distraccions.

Amb roba còmoda després d'un bany relaxant, escollirem a on seure i preferiblement ho farem davant d'una taula per posar les espelmes i resta de materials.

Encendrem les espelmes i tot seguit recitarem en veu alta:

"Aquesta nit vaig a regenerar la meva energia, em desfaig de tot el que m’embruta per brillar amb la meva pròpia llum interior. Deixo tot el negatiu enrere i obro de nou la meva ment a la profunda claredat. Demano que es faci possible la meva reactivació interior i dono les gràcies a l'Univers estimat. Avui m’obro a un nou principi ".

Restar uns minuts de silenci, contemplant amb calma la flama, sentint la força de la nostra llum interior i la influència de la lluna.

Escriure cada desig o petició a les fulles de llorer (una per fulla de llorer).

Amb cura, aproparem les fulles a la flama perquè es cremin, d'una en una, a poc a poc. Alhora que li donem les gràcies interiorment a la deessa lluna i al seu poder femení.

Cal deixar consumir la vela en la seva totalitat durant la nit, per això la col·locarem en un lloc que no hi hagi perill. I recollirem tots els trossets que hagin quedat de les fulles.

L'endemà (o la mateixa nit) plantarem les restes de llorer en un test al costat d'una planta o d'un arbre -mentre donem les gràcies- perquè els nostres desitjos puguin arrelar i florir.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada